GOP Mam Kingsajz


  Reply to this topic Start new topic Start Poll

> 

GOP Mam Kingsajz

RZR
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 20 2007, 12:50 PM
Quote Post


Użytkownik
*

Grupa: Members
Postów: 25
Nr użytkownika: 424
Dołączył: 22-April 08



Po długich wyliczeniach udało mi się opracować następujące warianty rozwiązań dla szybkiego tramwaju. Oczywiście, te rozwiązania można dalej mnożyć.
Wariant I: 6 - Brynów - Szkoła Górnicza - co 14 minut - 12 pociągów 116 Nd 11 - Chebzie - Plac Wolności - co 14 minut - 8 pociągów 2*105N 41 - Stroszek - Plac Miarki - co 14 minut - 11 pociągów 2*105N 8 - Plac Sikorskiego - Dąbrówka W. - co 20 minut* - 2 pociągi 1*105N 16 - Brynów - Słoneczna - co 10 minut* - 3 pociągi 116Nd, 3 - 2*105N 19 - Stroszek - Plac Sikorskiego - co 14 minut - 4 pociągi 1*105N
likwidacja odcinków autobusowych: 6 - Katowice Stawowa - Chorzów Rynek 139 - Chorzów Rynek - Bytom Dworzec PKP
* - dyskusyjna czestotliwość ze względu na konieczność odstępstw dla koordynacji.
Wariant II: 6 - Brynów - Szkoła Górnicza - co 12 minut - 14 pociągów 116 Nd 11 - Chebzie - Plac Wolności - co 12 minut - 10 pociągów 2*105N 17 - Chebzie - Chorzów Rynek - co 24 minuty - 5 pociągów 1*105N 41 - Stroszek - Plac Miarki - co 12 minut - 13 pociągów 2*105N 8 - Plac Sikorskiego - Dąbrówka W. - co 24 minut - 2 pociągi 1*105N 16 - Brynów - Słoneczna - co 12 minut - 5 pociągów 2*105N 19 - Stroszek - Plac Sikorskiego - co 12 minut - 5 pociągów 1*105N
likwidacja odcinków autobusowych: 6 - Katowice Stawowa - Chorzów Rynek 139 - Chorzów Rynek - Bytom Dworzec PKP
Wariant III (jak wariant I), ale skierowanie linii 23 do placu Słonecznej (obsada 4 pociągi 1*105N), uruchomienie linii 0 na trasie Stadion Śląski - Plac Wolności pociągami 1*105N co 14 minut.
Wariant IV: 6 - Brynów - Szkoła Górnicza - co 10 minut - 16 pociągów 116 Nd 11 - Chebzie - Plac Wolności - co 15 minut - 8 pociągów 2*105N 17 - Chebzie - Chorzów Rynek - co 30 minuty - 4 pociągi 1*102N 41 - Stroszek - Plac Miarki - co 10 minut - 14 pociągów 2*105N 8 - Plac Sikorskiego - Dąbrówka W. - co 20 minut - 2 pociągi 1*105N 16 - Brynów - Słoneczna - co 10 minut - 6 pociągów 2*105N 19 - Stroszek - Plac Sikorskiego - co 20 minut - 3 pociągi 1*105N
likwidacja odcinków autobusowych: 6 - Katowice Stawowa - Chorzów Rynek 139 - Chorzów Rynek - Bytom Dworzec PKP 830 - likwidacja linii 820 - skierowanie linii z ominięciem centrum Bytomia 623, 823 - zapewnienie przesiadki na linię nr 6
Oczywiście można tworzyć nowe kombinacje, jak choćby skierować linię 15 do Słonecznej, czy też skierować tam 23.
Czekam na opinie, względnie dalej kontynuować prace do stworzenia najbardziej optymalnego wariantu.
ASO
PMEmail Poster
Top
chmielik
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 20 2007, 06:31 PM
Quote Post


Użytkownik
**

Grupa: Members
Postów: 59
Nr użytkownika: 710
Dołączył: 23-September 07




CYTAT
Po d?ugich wyliczeniach uda?o mi si? opracowa? nast?pujące warianty rozwiąza? dla szybkiego tramwaju. Oczywiście, te rozwiązania mo?na dalej mno?y?.
Wariant I: 6 - Brynów - Szko?a Górnicza - co 14 minut - 12 pociągów 116 Nd 11 - Chebzie - Plac Wolności - co 14 minut - 8 pociągów 2*105N 41 - Stroszek - Plac Miarki - co 14 minut - 11 pociągów 2*105N 8 - Plac Sikorskiego - Dąbrówka W. - co 20 minut* - 2 pociągi 1*105N 16 - Brynów - S?oneczna - co 10 minut* - 3 pociągi 116Nd, 3 - 2*105N 19 - Stroszek - Plac Sikorskiego - co 14 minut - 4 pociągi 1*105N
likwidacja odcinków autobusowych: 6 - Katowice Stawowa - Chorzów Rynek 139 - Chorzów Rynek - Bytom Dworzec PKP
* - dyskusyjna czestotliwoś? ze wzgl?du na koniecznoś? odst?pstw dla koordynacji. Wariant IV: 6 - Brynów - Szko?a Górnicza - co 10 minut - 16 pociągów 116 Nd 11 - Chebzie - Plac Wolności - co 15 minut - 8 pociągów 2*105N 17 - Chebzie - Chorzów Rynek - co 30 minuty - 4 pociągi 1*102N 41 - Stroszek - Plac Miarki - co 10 minut - 14 pociągów 2*105N 8 - Plac Sikorskiego - Dąbrówka W. - co 20 minut - 2 pociągi 1*105N 16 - Brynów - S?oneczna - co 10 minut - 6 pociągów 2*105N 19 - Stroszek - Plac Sikorskiego - co 20 minut - 3 pociągi 1*105N
likwidacja odcinków autobusowych: 6 - Katowice Stawowa - Chorzów Rynek 139 - Chorzów Rynek - Bytom Dworzec PKP 830 - likwidacja linii 820 - skierowanie linii z omini?ciem centrum Bytomia 623, 823 - zapewnienie przesiadki na lini? nr 6

kzkgop.com.pl (Soczówka Andrzej) wrote in :

Nie podoba mi sie danie 116-stek na linie 16, sadze, ze beda tu slabo wykorzystywane, to juz lepiej poslac je zamast trzech skladow 105 na linie 41 do Stroszka, (o ile tam sa dobre tory - ale chyba sa) bo wtedy przybedzie ich na odcinku Katowice-Bytom, gdzie sa najbardziej potrzebne. Dodatkowo bedzie sie mozna 116-stka przejechac az pod Tarnowskie Gory i potem np. przesiasc sie na 19 albo dodatkowa linie autobusowa kursujaca np. na trasie Stroszek-TG zsynchronizowana z tramem - moze wreszcie odciazylo by to strasznie zapchane i notorycznie spozniajace sie 820, ktore wtedy mogloby pojsc inna linia, podobnie jak 886 do Piekar. Jak dla mnie 116Nd na linii 16 to marnotrawstwo. A na linii do Stroszka moznaby 116stka poszalec :)


Ten mi sie chyba podoba najbardziej, mozna by do niego dodac linie 0 bo kibole do stadionu najczesciej jada z dw PKP. Linie 0 trzeba by zmienic na K i obslugiwac pancernymi tramwajami z blachami zamiast szyb i motorniczym oddzielonym oslona pod napieciem. Dodatkowo przeniesc cala aparature na dach, tak aby dalo sie kiboli wysypywac klapa zainstalowana w podlodze (na stadionie tramwaj wjezdzalby na specjalne podwyzszenie :)))

Nareszcie!

Ok tyle ze w tych warunkach KZK powinno umozliwic jazde na jedym bilecie z mozliwoscia przesiadki. Swoja droga z Chorzowa zrobi sie niezle centrum przesiadkowe. Troche tloczno jak na przystanej polozony na ruchliwej drodze.

Mg
PMEmail Poster
Top
daria33
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 20 2007, 09:39 PM
Quote Post


Użytkownik
*

Grupa: Members
Postów: 8
Nr użytkownika: 214
Dołączył: 16-May 08




CYTAT
Nie podoba mi sie danie 116-stek na linie 16, sadze, ze beda tu slabo wykorzystywane, to juz lepiej poslac je zamast trzech skladow 105 na linie 41 do Stroszka, (o ile tam sa dobre tory - ale chyba sa) bo wtedy przybedzie ich na odcinku Katowice-Bytom, gdzie sa najbardziej potrzebne. Dodatkowo bedzie sie mozna 116-stka przejechac az pod Tarnowskie Gory i potem np. przesiasc sie na 19 albo dodatkowa linie autobusowa kursujaca np. na trasie Stroszek-TG zsynchronizowana z tramem - moze wreszcie odciazylo by to strasznie zapchane i notorycznie spozniajace sie 820, ktore wtedy mogloby pojsc inna linia, podobnie jak 886 do Piekar. Jak dla mnie 116Nd na linii 16 to marnotrawstwo. A na linii do Stroszka moznaby 116stka poszalec :) Wariant IV:
Ten mi sie chyba podoba najbardziej, mozna by do niego dodac linie 0 bo kibole do stadionu najczesciej jada z dw PKP. Linie 0 trzeba by zmienic na K i obslugiwac pancernymi tramwajami z blachami zamiast szyb i motorniczym oddzielonym oslona pod napieciem. Dodatkowo przeniesc cala aparature na dach, tak aby dalo sie kiboli wysypywac klapa zainstalowana w podlodze (na stadionie tramwaj wjezdzalby na specjalne podwyzszenie :)))
Ok tyle ze w tych warunkach KZK powinno umozliwic jazde na jedym bilecie z mozliwoscia przesiadki. Swoja droga z Chorzowa zrobi sie niezle centrum przesiadkowe. Troche tloczno jak na przystanej polozony na ruchliwej drodze.

lepiej żeby stały w zajezdni.
To jest jeden z wariantów, a zważ na to, że 41 ma być linią o tzw. wysokiej mobilności. Właśnie dlatego chce ją skierowac do Zajezdni, aby tam można robić jej różne manewry.
Szkoda tylko, że jeden raz. Owszem - tory są dobre, ale dla 105-tek.
To przewiduje wariant 4 - ominięcie centrum Bytomia - linia mogłaby wtedy zahaczyć o Piekary ewentualnie.
Pamiętaj, że te tramwaje muszą jeździć po WYREMONTOWANYM TOROWISKU. Poza tym, na 16 te mają jeździć jako rezerwa. Jak coś się schrzani, na Brynowie przebiera się za 6 i z głowy.
Bez przesady.
No tak, ale tutaj Tysiąclecie dostaje już naprawdę niezłe wzmocnienie. Ale rzeczywiście, mozna to rozważyć.
Ale sporo osób jeździ na miesięcznych. A tu nie ma przeszkód.
ASO
PMEmail Poster
Top
magda
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 21 2007, 07:56 PM
Quote Post


Użytkownik
********

Grupa: Members
Postów: 1096
Nr użytkownika: 215
Dołączył: 03-January 08




CYTAT
Po długich wyliczeniach udało mi się opracować następujące warianty rozwiązań dla szybkiego tramwaju. Oczywiście, te rozwiązania można dalej mnożyć.

Jeszcze bym zapomniał. Należą się za pomoc podziękowania wielu osobom (członkom KMTM, ale nie tylko) a w szczególności: Memphisowi, Bogusiowi i Bartkowi.
ASO
PMEmail Poster
Top
Advantan
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 22 2007, 03:13 AM
Quote Post


Użytkownik
*****

Grupa: Members
Postów: 493
Nr użytkownika: 272
Dołączył: 17-January 08



Soczówka Andrzej
| 8 - Plac Sikorskiego - Dąbrówka W. - co 20 minut* - 2 pociągi 1*105N
Nie, nie i jeszcze raz nie! Jak skrócisz 8-kę do Sikoraka to możesz ją również dobrze zamnknąć na amen. Będzie prościej.
| 8 - Plac Sikorskiego - Dąbrówka W. - co 24 minut - 2 pociągi 1*105N
Jak wyżej.
| (jak wariant I), ale skierowanie linii 23 do placu Słonecznej (obsada | 4 pociągi 1*105N), uruchomienie linii 0 na trasie Stadion Śląski - | Plac Wolności pociągami 1*105N co 14 minut.
Gdzie Ty chcesz skierować 23?!?!?!? ;)))) | 8 - Plac Sikorskiego - Dąbrówka W. - co 20 minut - 2 pociągi 1*105N
Jak wyżej.
| Czekam na opinie, względnie dalej kontynuować prace do stworzenia | najbardziej optymalnego wariantu.
Ogólnie każdy wariant jest lepszy od tego co jest teraz. A KZK i tak zrobi po swojemu, czyli zamieni 2*105N na 116Nd na 6-tce, zaoszczędzone kilometry wpakuje w 830 i będzie spokój.

PMEmail Poster
Top
karola1404
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 22 2007, 02:14 PM
Quote Post


Użytkownik
****

Grupa: Members
Postów: 393
Nr użytkownika: 191
Dołączył: 29-May 07



Montag
| Nie podoba mi sie danie 116-stek na linie 16, sadze, ze beda tu slabo | wykorzystywane, to juz lepiej poslac je zamast trzech skladow 105 na linie 41 do | Stroszka, (o ile tam sa dobre tory - ale chyba sa) bo wtedy przybedzie ich na | odcinku Katowice-Bytom, gdzie sa najbardziej potrzebne. Dodatkowo bedzie sie mozna | 116-stka przejechac az pod Tarnowskie Gory i potem np. przesiasc sie na 19 albo | dodatkowa linie autobusowa kursujaca np. na trasie Stroszek-TG zsynchronizowana z | tramem - moze wreszcie odciazylo by to strasznie zapchane i notorycznie spozniajace | sie 820, ktore wtedy mogloby pojsc inna linia, podobnie jak 886 do Piekar. Jak dla | mnie 116Nd na linii 16 to marnotrawstwo. A na linii do Stroszka moznaby 116stka | poszalec :)
Na linii do Stroszka 116-tki jeździć nie mogą. Zajezdnia Stroszek również 116-tek nie dostanie. Wymagało by to przeszkolenia obsługi i zamontowania odpowiedniej infrastruktury. 116-tki są przeznaczone tylko i wyłącznie dla ZKT-5.
| Ten mi sie chyba podoba najbardziej, mozna by do niego dodac linie 0 bo kibole do | stadionu najczesciej jada z dw PKP.
Tam już nie jeżdżą kibole. Nie mają po co.
| Ok tyle ze w tych warunkach KZK powinno umozliwic jazde na jedym bilecie z | mozliwoscia przesiadki.
To jest podstawowz warunek jakichkolwiek zmian.

PMEmail Poster
Top
bars19
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 23 2007, 06:30 AM
Quote Post


Użytkownik
***

Grupa: Members
Postów: 199
Nr użytkownika: 339
Dołączył: 07-July 07



Soczówka Andrzej
| Ale sporo osób jeździ na miesięcznych. A tu nie ma przeszkód.
Nie sporo, tylko połowa. A druga połowa będzie krzyczeć.

PMEmail Poster
Top
makasao
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 24 2007, 06:20 AM
Quote Post


Użytkownik
*

Grupa: Members
Postów: 12
Nr użytkownika: 393
Dołączył: 14-May 08




CYTAT
| Ale sporo osób jeździ na miesięcznych. A tu nie ma przeszkód.
Nie sporo, tylko połowa. A druga połowa będzie krzyczeć.

Korzystam z linii raz na ruski rok, ale będę protestować, aby protestować - ot, dla zasady, względnie, aby sobie trochę humor poprawić. Baaaardzo inteligentne.
ASO
PMEmail Poster
Top
kamila.b
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 25 2007, 04:42 AM
Quote Post


Użytkownik
*

Grupa: Members
Postów: 24
Nr użytkownika: 650
Dołączył: 24-September 07




CYTAT
Soczówka Andrzej | Ale sporo osób jeździ na miesięcznych. A tu nie ma przeszkód. Nie sporo, tylko połowa. A druga połowa będzie krzyczeć.

Tymniemniej dla KZK, i tu akurat popieram, wiekszy wydzwiek ma krzyk krolow Polski z poszczegolnych banknotow.
PZDR bm
PS. A poza tym ASO juz zwrocil uwage, ze jak ktos jezdzi raz na ruski rok, to jego protesty powinny byc, dyskretnie mowiac, pomijane.
PMEmail Poster
Top
darkmanek
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 26 2007, 02:38 AM
Quote Post


Użytkownik
***

Grupa: Members
Postów: 128
Nr użytkownika: 68
Dołączył: 25-August 07



Bartosz Mazur
| PS. A poza tym ASO juz zwrocil uwage, ze jak ktos jezdzi raz na ruski rok, | to jego protesty powinny byc, dyskretnie mowiac, pomijane.
Problem w tym, że przynajmniej połowa osób korzystających z biletów jednorazowych korzysta z komunikacji trochę częściej niż "raz na ruski rok".

PMEmail Poster
Top
gexcite
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 27 2007, 12:23 AM
Quote Post


Użytkownik
*

Grupa: Members
Postów: 7
Nr użytkownika: 340
Dołączył: 06-February 08




CYTAT
Ale sporo osób jeździ na miesięcznych. A tu nie ma przeszkód.


Użytkownik Soczówka Andrzej w wiadomości do grup dyskusyjnych news.tpi.pl
I znowu Andrzeju. Wiele jezdzi bez miesiecznych. I co?
Dlaczego w KZK odpowiedzia na propozycje wprowadzenia biletu przesiadkowego jest stwierdzenie "przeciez wiekszosc jezdzi na miesiecznym"?
WILQ
PMEmail Poster
Top
ds01
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 27 2007, 09:06 PM
Quote Post


Użytkownik
**

Grupa: Members
Postów: 31
Nr użytkownika: 379
Dołączył: 04-September 07




CYTAT
(Soczówka Andrzej)
Po długich wyliczeniach udało mi się opracować następujące warianty rozwiązań dla szybkiego tramwaju. Oczywiście, te rozwiązania można dalej mnożyć.
Jeszcze bym zapomniał. Należą się za pomoc podziękowania wielu osobom (członkom KMTM, ale nie tylko) a w szczególności: Memphisowi, Bogusiowi i Bartkowi.


Użytkownik Soczówka Andrzej w wiadomości do grup dyskusyjnych news.tpi.pl
Trzeba bylo do teamu wziac jeszcze kogos z Zabrza/Gliwic a nie tylko Katowice, Bytom i Sosnowiec ;-)
WILQ
PMEmail Poster
Top
XxX
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 28 2007, 06:35 AM
Quote Post


Użytkownik
***

Grupa: Members
Postów: 135
Nr użytkownika: 230
Dołączył: 23-September 07




CYTAT
Dlaczego w KZK odpowiedzia na propozycje wprowadzenia biletu przesiadkowego jest stwierdzenie "przeciez wiekszosc jezdzi na miesiecznym"?

Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma. :))
ASO
PMEmail Poster
Top
jacko32
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 29 2007, 06:24 AM
Quote Post


Użytkownik
***

Grupa: Members
Postów: 158
Nr użytkownika: 82
Dołączył: 28-January 08




CYTAT
On Sat, 3 Feb +, "Jakub 'Wilq' Wilczek"
Dlaczego w KZK odpowiedzia na propozycje wprowadzenia biletu jest stwierdzenie "przeciez wiekszosc jezdzi na miesiecznym"?
Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma. :))


Użytkownik Soczówka Andrzej w wiadomości do grup dyskusyjnych news.tpi.pl przesiadkowego
OK, ale ja nie rozumiem samej idei oslaniania sie tym stwierdzeniem. Jest ono wrecz nielogiczne: na stwierdzenie "dlaczego nie ma przesiadkowych?" odpowiada sie, "przeciez polowa jezdzi na miesiecznych" (ergo przesiadkowych. No OK, ale przeciez po wprowadzeniu przesiadkowych 100% bedzie na nich jezdzilo, wiec ja nadal nie rozumiem.
No dobra. Przyznaje sie - rozumiem. Jak nie wiadomo o co chodzi, chodzi o kase. KZK boi sie spadku przychodow z miesiecznych, ktore sa zdaje sie na pierwszym miejscu w strukturze przychodow. Innymi slowy - KZK katuje narod taryfa strefowa, zeby zmusic jak najwieksza ilosc ludzi do kupna miesiecznego
WILQ
PMEmail Poster
Top
siewca
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 29 2007, 09:01 AM
Quote Post


Użytkownik
*

Grupa: Members
Postów: 7
Nr użytkownika: 659
Dołączył: 04-March 08



Jakub 'Wilq' Wilczek
| No dobra. Przyznaje sie - rozumiem. Jak nie wiadomo o co chodzi, chodzi o | kase. KZK boi sie spadku przychodow z miesiecznych, ktore sa zdaje sie na | pierwszym miejscu w strukturze przychodow. Innymi slowy - KZK katuje narod | taryfa strefowa, zeby zmusic jak najwieksza ilosc ludzi do kupna | miesiecznego
Nie do końca. KZK boi się utraty wpływów z biletów jednorazowych. Przecież wiadomo, że pasażer skasowałby dwa bilety, a w przypadku biletu przesiadkowego skasuje tylko jeden. Oczywiście, że w przypadku braku biletu przesiadkowego może w ogóle nie pojechać i nie skasować biletu wcale

PMEmail Poster
Top
su700
Post: Gop Mam Kingsajz, Jul 29 2007, 11:02 AM
Quote Post


Użytkownik
*

Grupa: Members
Postów: 2
Nr użytkownika: 71
Dołączył: 07-February 08




CYTAT
Nie do końca. KZK boi się utraty wpływów z biletów jednorazowych. Przecież wiadomo, że pasażer skasowałby dwa bilety, a w przypadku biletu przesiadkowego skasuje tylko jeden. Oczywiście, że w przypadku braku biletu przesiadkowego może w ogóle nie pojechać i nie skasować biletu wcale

Jakub Jackiewicz
I ta ostatnia opcja jest wysoce prawdopodobna W 4 osoby, to juz taryfa sie oplaci
Tomasz
PMEmail Poster
Top
1 użytkownik(ów) czyta ten temat (1 gości i 0 ukrytych)
0 zarejestrowanych użytkowników:

Topic Options Reply to this topic Start new topic Start Poll


Kontakt: